Порівняння особливостей навчання у школах України, Індії та Ізраїлю, які впливають на адаптацію до системи вищої медичної освіти України.
DOI:
https://doi.org/10.26641/1997-9665.2018.3.158-163Ключові слова:
школи Ізраїлю, Індії, України, освіта України, вища медична освіта, студенти, адаптаціяАнотація
За умов зниження кількості вітчизняних абітурієнтів особливої актуальності набуває залучення громадян інших країн для навчання в Україні. Для цього необхідно забезпечити максимально ефективну адаптацію іноземних абітурієнтів до системи вітчизняної вищої освіти. Оскільки різні країни мають свої особливості шкільної освіти, а також сама по собі шкільна освіта відрізняється від університетської доцільно виділити найбільш критичні невідповідності цих систем і акцентувати на них увагу студентів перших курсів. Метою статті було порівняння особливостей навчання у школах України, Індії та Ізраїлю, які впливають на адаптацію до системи вищої медичної освіти України. Для вирішення поставленого завдання було проведено анкетування студентів 1-го, 2-го курсів Дніпропетровської медичної академії МОЗ України. В опитуванні взяло участь 98 студентів з Ізраїлю, 100 - з України, 100 - з Індії. Результати аналізу даних анкетування очікувано показали, що українські студенти найбільш адаптовані до навчання у вищих медичних закладах нашої країни, хоча і стикаються з низкою труднощів, пов'язаними зі зміною системи оцінювання, збільшення значущості самоосвіти і необхідності регулярної підготовки до кожного заняття. Студенти з Ізраїлю стикаються з найбільшою кількістю невідповідностей систем своєї шкільної та української вищої освіти. Перш за все, вони навчаються на нерідній мові та мова їх навчання у ВНЗ відрізняється від мови у школі. Крім того, вони в меншій мірі (у порівнянні з двома іншими групами порівняння) звичні до самостійної роботи і демонструють більшу залежність від викладача у процесі навчання. Також студенти цієї категорії можуть недооцінювати значення оцінок, що вони отримують на практичних заняттях, та регулярної підготовки домашнього завдання. Додатковим стресом для цих студентів є необхідність відповідати усно, а також факт публічності результатів успішності. Для студентів з Індії одним з найбільш значущих моментів в адаптації є необхідність відповідати усно і отримувати оцінку на кожному занятті; також вони в меншій мірі у порівнянні з українськими студентами адаптовані до самостійної роботи.Посилання
Poland simplifies life for foreign students Osvita.ua; 7 Aug 2014 [cited 2018 Aug 30] Available from: http://ru.osvita.ua/abroad/higher_school/ poland/42368/
Petrichenko Pavel. Problems of student ad-aptation abroad [Internet]. Osvita.ua; 9 Dec 2014 [cited 2018 Aug 30] Available from: http://ru.osvita.ua/abroad/higher_school/44525/
The State Inspection of Educational Institutions of Ukraine investigates the situation of foreign students in higher educational institutions of Ukraine. STUDWAY; 2016 Jul 1 [cited 2017 Dec 10]. Available from: http://studway.com.ua/dinz-vivchaie/
Foreign students in Ukraine: who are they? [Internet]. Osvita.ua; 2014 Jan 27 [cited 2017 Dec 10]. Available from: http://osvita.ua/vnz/ student_life/39084/
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Morphologia
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
Автори, направляючи рукопис до редакції журналу «Morphologia», погоджуються з тим, що редакції передаються права на захист і використання рукопису (переданого до редакції матеріалу, в тому числі таких об'єктів, що охороняються авторським правом, як фотографії автора, малюнки, схеми, таблиці і т.п.), в тому числі на відтворення в пресі і в мережі Інтернет; на поширення; на переклад рукопису на будь-які мови; експорту та імпорту примірників журналу зі статтею Авторів з метою поширення, доведення до загального відома. Зазначені вище права Автори передають Редакції без обмеження терміну їх дії і на території всіх країн світу без обмеження.
Автори гарантують, що вони мають виняткові права на використання матеріалів, переданих до редакції. Редактори не несуть відповідальності перед третіми особами за порушення гарантії, надані авторами. Розглянуті права передаються до редакції з моменту підписання поточної публікації для публікації. Відтворення матеріалів, опублікованих в журналі іншими особами та юридичними особами, можливе лише за згодою редакції, з обов'язковим зазначенням повної бібліографічного посилання первинної публікації. Автори залишають за собою право використовувати опублікований матеріал, його фрагменти і частини для навчальних матеріалів, усні презентації, підготовку дисертації дисертації з обов'язковою бібліографічною посиланням на оригінальну роботу. Електронна копія опублікованій статті, що завантажується з офіційного веб-сайту журналу в форматі .pdf, може бути розміщена авторами на офіційному веб-сайті їх установ, будь-яких інших офіційних ресурсах з відкритим доступом.