Принципи організації проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі гістології, цитології та ембріології в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій

Автор(и)

  • S. S. Klyuchko Запорізький державний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26641/1997-9665.2015.4.91-93

Ключові слова:

проблемно-орієнтоване навчання, педагогічний контроль, компетенції, комп'ютерні технології

Анотація

У статті визначені основні підходи до формування принципів проблемно-орієнтованого навчання студентів і його об'єктивного контролю в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій. До інновацій освітньої діагностики можна віднести успішне використання на кафедрі гістології, цитології та ембріології принципів модульної побудови навчання і рейтингового контролю з використанням комп'ютерних програм. Деталізована і поетапна процедура контролю розвиває у студентів навички самооцінки роботи, формує досвід самоконтролю у професійній діяльності.

Посилання

Evtushenko VM. [The value of student scientific society at the Department of Histology, Cytology and Embryology in clinical professional orientation]. Morphologіa. 2014;8(4):69-71. Russian.

Kliuchko SS. [Traditional and innovative methods of teaching to students at the Department of Histology, Cytology and Embryology]. Buk Med Herald. 2015;19(3):285-7. Ukrainian.

Maksimov NY. [The development of competence-oriented basic educational programs: normative-methodical documentation of high school]. Moscow; 2011. 188 p. Russian.

Hrubinko VV. [Individual and independent work of students in a credit-modular system of educational process]. In [Proceedings of the seminar "Credit-modular system of educational process"; 2004; Ternopil, Ukraine]. Ternopil; 2004. p. 136. Ukrainian.

Zhuravs'kyy VS, Zhurovs'kyy MZ. [Bologna process: basic principles of entering the European Higher Education Area]. Kyiv: Politekhnika; 2003. 200 p. Ukrainian.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті