Порівняльний аналіз систем середньої освіти Індії та вищої медичної освіти України з урахуванням Болонської системи.

Автор(и)

  • O. Yu. Pototskaya ГУ «Днепропетровская медицинская академия МОЗ Украины», Україна https://orcid.org/0000-0002-6799-7621
  • K. M. Shevchenko ГУ «Днепропетровская медицинская академия МОЗ Украины», Україна
  • D. G. Marchenko ГУ «Днепропетровская медицинская академия МОЗ Украины», Україна
  • S. B. Morozova ГУ «Днепропетровская медицинская академия МОЗ Украины», Україна
  • L. A. Filimonova ГУ «Днепропетровская медицинская академия МОЗ Украины», Україна

DOI:

https://doi.org/10.26641/1997-9665.2016.3.382-388

Ключові слова:

середня освіта в Індії, вища освіта в Україні, методологія, Болонська система

Анотація

Перехід від однієї системи навчання до іншої призводить до конфлікту двох методологічних алгоритмів. Цей конфлікт особливо гостро відчувають студенти, яким доводиться міняти країну під час навчального процесу. Серед усіх 62000 іноземних студентів, які навчаються в Україні, індуси посідають третє місце. Метою даної роботи було порівняння індійської системи шкільної освіти з українською системою вищої медичної освіти. Для досягнення мети були використані офіційні веб-сайти, інтерв'ювання вчителів, студентів, а також анкетування студентів. Найбільш помітні відмінності, в першу чергу, стосувалися отримання інформації: в індійських школах основним джерелом було пояснення матеріалу вчителем, в Українській академії – це самоосвіта. Другу позицію займає частота опитування: в Україні найбільш вживаною формою є усне опитування і тестування, в той час як в Індії переважаючими є письмові форми, серед яких найбільш широко використовуються письмові запитання. Таким чином, наші дані свідчать про те, що викладачам початкових курсів слід зосередити увагу індійських студентів на зазначених вище відмінностях між нашою системою освіти і такою в Індії для полегшення їх адаптації.

Посилання

Senashenko V, Zhalina N. [Independent work of students: current problems]. Higher education in Russia. 2006; 7:104-109.

Appendage to the Letter from the Ministry of science and education of Ukraine N 1/9-12 from 13.03.2015 Explanations and Recommendations to the implementation of the order № 47 of Ministry of Education and Science on January 26, 2015 "On peculiarities of formation curricula in 2015/2016 academic year" and some provisions of the Law of Ukraine "On Higher Education" [Internet]. Osvita.ua [updated 2015 Mar 13; cited 2016 Sep 1]. Available from: http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/46385/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті