Сучасні підходи до викладання "Автономного відділу периферійної нервової системи" на практичних заняттях з анатомії людини
DOI:
https://doi.org/10.26641/1997-9665.2024.3.156-159Ключові слова:
анатомія людини, анатомія вегетативної нервової системи, методичні розробки, методи викладання.Анотація
Актуальність ролі вищої освіти в наш час – підготувати студентів-медиків до практичної діяльності, навчити їх критично мислити, аналізувати, вміти опрацьовувати великий потік інформації, опановувати компетентності умінь і навичок, щоб динамічно поєднати знання з уміннями і навичками. Важливо не тільки отримати знання, а, що надзвичайно необхідно, вміти їх застосувати в майбутній практичній діяльності. Мета – за допомогою певних методичних прийомів створити у студентів вірне візуальне уявлення про будову автономної нервової системи, вміти відрізнити її від соматичної нервової системи, використовувати методи візуалізації з метою формування у студентів клінічного мислення для активного використання цих знань в майбутній професійній діяльності: в діагностиці та лікуванні. Результати. В методичних розробках практичного заняття з теми "Автономна частина периферійної нервової системи" для студентів і викладачів приділено увагу актуальності вивчення данного розділу анатомії, підкреслена її роль у регуляції всіх життєво важливих функцій організму. Визначення викладачем базового рівня знань студентів з усіх розділів анатомії, для оцінки готовністі вивчення теми заняття. Використання візуалізації ВНС та інтерактивних методів навчання для розуміння анатомічних структурх та функціональних механізмів, які сприяють засвоєнню матеріалу та використовуються при оцінці початкового та кінцевого рівнів знань. Підсумок. Викладання вегетативної нервової системи на практичних заняттях на кафедрі описової та клінічної анатомії є комплексним процесом, який поєднує теоретичні знання з практичними навичками. Залучення різноманітних методів вивчення ВНС необхідно для подальшого вивчення клінічних дисциплін.
Посилання
Hnatuk MS, Slaby OB, Tatarchuk LV. [Organizational and methodical features of conducting practical classes in operative surgery and topographic anatomy. The credit-module system of the organizational of the educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutes in Ukraine at a new stage]. In: [Х jubilee All-Ukrainian scientific and practical conference with international participation]. Ternopil; 2013. p. 95-96. Ukrainian.
Bilash SM, Pronina OM. [Features of teaching clinical anatomy and operative surgery in modern conditions]. Clinical anatomy and operative surgery. 2020;19(4):51-55. Ukrainian. DOI: https://doi.org/10.24061/1727-0847.19.4.2020.52.
Bendas VV, Bendas AO, Mikheev VV. [Using the latest modern technologies in higher medical educational institutions. Credit-module system of organization of the educational process in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine at a new stage]. In: [Х jubilee All-Ukrainian scientific and practical conference with international participation]. Ternopil; 2013. p. 95-96. Ukrainian.
Shevchuk TY, Pykalyuk VS, Aponchuk LS, authors. [Vegetative nervous system: teaching and methodical materials for organizing student`s independent work]. Lutsk: PP Ivanyuk V.P; 2021. 96p. Ukrainian.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
Автори, направляючи рукопис до редакції журналу «Morphologia», погоджуються з тим, що редакції передаються права на захист і використання рукопису (переданого до редакції матеріалу, в тому числі таких об'єктів, що охороняються авторським правом, як фотографії автора, малюнки, схеми, таблиці і т.п.), в тому числі на відтворення в пресі і в мережі Інтернет; на поширення; на переклад рукопису на будь-які мови; експорту та імпорту примірників журналу зі статтею Авторів з метою поширення, доведення до загального відома. Зазначені вище права Автори передають Редакції без обмеження терміну їх дії і на території всіх країн світу без обмеження.
Автори гарантують, що вони мають виняткові права на використання матеріалів, переданих до редакції. Редактори не несуть відповідальності перед третіми особами за порушення гарантії, надані авторами. Розглянуті права передаються до редакції з моменту підписання поточної публікації для публікації. Відтворення матеріалів, опублікованих в журналі іншими особами та юридичними особами, можливе лише за згодою редакції, з обов'язковим зазначенням повної бібліографічного посилання первинної публікації. Автори залишають за собою право використовувати опублікований матеріал, його фрагменти і частини для навчальних матеріалів, усні презентації, підготовку дисертації дисертації з обов'язковою бібліографічною посиланням на оригінальну роботу. Електронна копія опублікованій статті, що завантажується з офіційного веб-сайту журналу в форматі .pdf, може бути розміщена авторами на офіційному веб-сайті їх установ, будь-яких інших офіційних ресурсах з відкритим доступом.