Особливості дистанційної форми викладання дисципліни “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” у студентів Івано-Франківського національного медичного університету

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.26641/1997-9665.2021.3.191-195

Ключові слова:

дистанційне навчання, студенти-медики, освіта, практичні навички, інтернет

Анотація

Актуальність. Уся медична спільнота України із середини березня 2020 року зіткнулася із новою проблемою – відсутністю досвіду та технічного забезпечення проведення занять в дистанційному режимі. Мета: проаналізувати особливості дистанційної форми викладання дисципліни “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” у студентів ІІ курсу медичного факультету ІФНМУ. Результати. Перш за все, нами виділено переваги дистанційного навчання. Так, перебуваючи вдома, студенти можуть оволодіти знаннями за умов постійного опрацювання навчального матеріалу, тому їхня теоретична база буде досить грунтовною; дистанційне навчання забезпечує можливість вивчення матеріалу у будь-якому місці, де є можливість підключення до інтернету, у спокійній домашній обстановці, надає можливість оволодівати сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. Проте є і недоліки даної форми навчання: неможливість сформувати повне уявлення та відтворити практичні навички з дисципліни самостійно, через відсутність в домашніх умовах необхідного інструментарію, фантомів, муляжів тощо, таким чином складним є отримання якісних знань, низька спроможність електронної мережі. Висновки. В процесі проведеного навчання студентів-медиків нами окреслено наступні особливості дистанційної форми проведення занять: віддаленість, гнучкість, масовість, апрактичність, економічність, паралельність, модульність.

Посилання

Vovk YN. [Clinical anatomy - the basis of modern morphology and surgery]. Morphologia. 2016;10(3):354-357. Ukrainian. https://doi.org/10.26641/1997-9665.2016.3.354-357

Kushch ОG, Omelyanchik VM, Bessarab GI. [Distance learning in the system of medical education]. Medical education. 2017;4:85-89. Ukrainian. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.4.8283

Lisetska IS. [Distance form of learning medical students as a challenge of today]. Modern Pediatrics. 2020;7(111):81-86. Ukrainian. https://doi.org/10.15574/SP.2020.111.81

Ministry of Education and Science of Ukraine. [The concept of distance education development in Ukraine in 2020]. Resolution of the Ministry of Education and Science of Ukraine. 2020;(1):3-7. Ukrainian.

Polyvkan MI. [Role of independent work in development of professional competence of medical specialists]. Aktualni problemy suchasnoi medytsyny. Visnyk ukrainskoi medychnoi stomatolohichnoi akademii. 2020;20(70):236-239. Ukrainian. https://doi.org/10.31718/2077-1096.20.2.236

Papa V, Vaccarezza M. Teaching Anatomy in the XXI Century: New Aspects and Pitfalls. The Scientific World Journal. 2013;5:10348. https://doi.org/10.1155/2013/310348.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-25

Номер

Розділ

Статті