Оцінка модифікованого методу групового навчання при викладанні загальної ембріології студентам вищих медичних закладів
DOI:
https://doi.org/10.26641/1997-9665.2011.2.108-113Ключові слова:
дидактичні лекції, вивчення ембріології, модифікований метод групового навчанняАнотація
Заохочуючи участь студентів у навчальному процесі, автори внесли зміни до методу групового навчання, згідно з яким змінили викладення по двом темам із загальної ембріології. Метою дослідження була оцінка сприйняття студентами даного методу у порівнянні з лекційною формою навчання. Для цього на кафедрі анатомії медичного коледжу Індії було використано метод анкетування. Матеріали та методи. В цілому у загальному курсі ембріології було виділено вісім розділів. Вивчення шести з них проводилось з використанням традиційного дидактичного методу лекцій. Засвоєння двох інших розділів здійснювалось за допомогою модифікованого методу групового навчання. Студентів було розділено на п'ять груп, кожна з яких отримала комплект матеріалів, що містив базові фактичні відомості, чотири клінічні історії хвороби та попередні екзаменаційні питання по темам. Під час обговорення, що відбувалося в присутності викладача, студенти мали змогу оцінити заняття за допомогою анкет. Результати. Так, більшість студентів відзначили, що навчання за допомогою модифікованого групового методу полегшило виконання завдань (46 студентів, 85%), дозволило краще розуміти учбовий матеріал (43 студента, 79%), стало більш цікавими (43 студента, 81%), забезпечило масову участь студентів у навчальному процесі (51 студент, 94%) та докладання з їх боку більших зусиль (53 студента, 98%). Переважна більшість студентів (43 студента, 79%) зазначили, що в майбутньому необхідно частіше організовувати такі заняття. Висновки. Відповіді студентів вказують на те, що заняття за груповим методом можуть бути вправно використані для вивчення загальної ембріології поряд з традиційними дидактичними лекціями.
Посилання
Parmelee D. X. Medical students' attitudes about teambased learning in a preclinical curriculum / D. X. Parmelee, D. DeStephen, N. J. Borges // Med. Educ. – 2009. – Vol. 14, № 1. – P. 312-316.
Schwartz P. L. Active small group learning with a large group in a lecture theatre: a practical example / Schwartz P. L. // Med. Teach. – 1989. – Vol. 11. – P. 81-86.
Scott T. M. A case-based anatomy course / T. M. Scott // Med. Educ. – 1994. – Vol. 28. – P. 68-73.
Significance of the role of self-study and group discussion / S. J. Holla, K. G. Selvaraj, B. Isaac, G. Chandi // Clin. Anat. – 1999. – Vol. 12. – P. 277-280.
Geuna S. The use of brainstorming for teaching human anatomy / S. Geuna, M. G. Giacobini-Robecchi // Anat. Rec. – 2002. – Vol. 269. – P. 214-216.
From college to clinic: reasoning over memorization is key for understanding anatomy / S. A. Miller, W. Perrotti, D. U. Silverthorn [et al.] // Anat. Rec. – 2002. – Vol. 269. – P, 69-80.
Michael J. Where's the evidence that active learning works? / J. Michael // Adv. Physiol. Educ. – 2006. – Vol. 30. – P. 159-167.
Michaelsen L. K. Designing effective group activities: lessons for classroom teaching and faculty development : [in: DeZure D., editor] ; To improve the academy: resources for faculty, in-structional and organizational devel-opment / L. K. Michaelsen, L. D. Fink, A. Knight - Vol. 17. – OK : New Fo-rums Press, 1997.
Michael J. A. Active learning in sec-ondary and college science class-rooms: a working model of helping the learning to learn / J. A. Michael, H. I. Modell. – NJ : Erbaum, 2003.
Seidel C. L. Application of team learn-ing in a medical physiology course / C. L. Seidel, B. F. Richards // Acad. Med. – 2001. – Vol. 76. – P. 533-534.
Haidet P. An initial experience with "team learning" in medical education / P. Haidet, K. J. O'Malley, B. Richards // Acad. Med. – 2002. – Vol. 77. – P. 40-44.
Team-based learning in a medical gross anatomy and embryology course / G. L. Nieder, D. X. Parmelee, A. Stolfi, P. D. Hudes // Clin. Anat. – 2005. – Vol. 18. – P. 56-63.
Active learning in a Year 2 pathology curriculum / P. Koles, S. Nelson, A. Stolfi [et al.] // Med. Educ. – 2005. – Vol. 39. – P. 1045-1055.
Bhusnurmath S. Making lectures more meaningful - team based learning. presentation at department of anatomy / S. Bhusnurmath, B. Bhusnurmath // St. John's Medical College. – 2007 : [unpublished].
Michaelsen L. K. Getting started with team-based learning : [Michaelsen L. K., Knight A. B., Fink L.D., editors]. - Team-based learning: a trans-formative use of small groups / L. K. Michaelsen – CT : Praeger, 2002b. - P. 27-51.
Medical education - principles and practice / [Ananthakrishnan N., Sethuraman K. R., Kumar S. editors.]. - 2nd ed. - Pondicherry: JIPMER; 2000. - P. 45-46.
Richardson D. Don't dump the didactic lecture; fix it / D. Richardson // Adv. Physiol. Educ. – 2008. – Vol. 32. – P. 23-24.
Yiou R. Applying problem-based learning to the teaching of anatomy: the example of Harvard Medical School / R. Yiou, D. Goodenough // Surg. Radiol. Anat. – 2006. – Vol. 28. – P. 189-194.
The effect of using team learning in an evidence-based medicine course for medical students / D. P. Hunt, P. Hai-det, J. H. Coverdale, B. Richards // Teach. Learn Med. – 2003. – Vol. 15. – P. 131-139.
Transforming a clinical clerkship with team learning / R. E. Levine, M. O'Boyle, P. Haidet [et al.] // Teach. Learn Med. – 2004. – Vol. 16. – P. 270-275.
Dunaway G. A. Adaption of team learning in an introductory pharmacol-ogy course / G. A. Dunaway // Teach. Learn Med. – 2005. – Vol. 17. – P. 56-62.
The impact of team-based learning (TBL) on student and course outcomes compared to lecture methods / N. Letassy, M. Medina, J. Stroup. – [Paper presented at the annual meeting of the American Association of Colleges of Pharmacy] - Florida, 2007.
Haidet P. A controlled trial of active versus passive learning strategies in a large group setting / P.Haidet , R. O. Morgan, K. O'Malley // Adv. Health Sci. Educ. Theory Pract. – 2004. – Vol. 9. – P. 15-27.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 N.Shankar, R.Roopa, Morphologia
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
Автори, направляючи рукопис до редакції журналу «Morphologia», погоджуються з тим, що редакції передаються права на захист і використання рукопису (переданого до редакції матеріалу, в тому числі таких об'єктів, що охороняються авторським правом, як фотографії автора, малюнки, схеми, таблиці і т.п.), в тому числі на відтворення в пресі і в мережі Інтернет; на поширення; на переклад рукопису на будь-які мови; експорту та імпорту примірників журналу зі статтею Авторів з метою поширення, доведення до загального відома. Зазначені вище права Автори передають Редакції без обмеження терміну їх дії і на території всіх країн світу без обмеження.
Автори гарантують, що вони мають виняткові права на використання матеріалів, переданих до редакції. Редактори не несуть відповідальності перед третіми особами за порушення гарантії, надані авторами. Розглянуті права передаються до редакції з моменту підписання поточної публікації для публікації. Відтворення матеріалів, опублікованих в журналі іншими особами та юридичними особами, можливе лише за згодою редакції, з обов'язковим зазначенням повної бібліографічного посилання первинної публікації. Автори залишають за собою право використовувати опублікований матеріал, його фрагменти і частини для навчальних матеріалів, усні презентації, підготовку дисертації дисертації з обов'язковою бібліографічною посиланням на оригінальну роботу. Електронна копія опублікованій статті, що завантажується з офіційного веб-сайту журналу в форматі .pdf, може бути розміщена авторами на офіційному веб-сайті їх установ, будь-яких інших офіційних ресурсах з відкритим доступом.