Методичні рекомендації з підготовки до практичного заняття по терапевтичній стоматології.
DOI:
https://doi.org/10.26641/1997-9665.2015.2.95-98Ключові слова:
практичне заняття, методичні рекомендації, педагогічні технологіїАнотація
У статті висвітлені основні підходи до підготовки практичного заняття з терапевтичної стоматології, представлені методичні рекомендації підбору і систематизації навчального матеріалу. Акцентована увага на ролі практичного заняття в навчанні як одній з основних форм одержання і закріплення студентами теоретичних знань, практичних умінь та навичок.
Посилання
Loznitsa VS. [Psychology and pedagogy: the main provisions]. Kyiv: EksOb; 2000. 304 p. Ukrainian.
Zagvyazinsky VI. [Didactics of the higher school: the text of lectures]. Chelyabinsk: CPI; 1990. 95 p. Russian.
Udod AA., Kosareva LI, Pervak MB. [The Bologna Process and dental education in Ukraine: problems and prospects-lane]. Visnyk stomatologіi. 2006;1(51):112-5. Russian.
Nazarova TS. [Learning Tools (technology of development and use)]. Moscow: Publishing House of URAO; 1998. 204 p. Russian.
Fokin YuG [Teaching and training in higher education: methodology, objectives and content, creativity]. Moscow: The publishing center "Academy"; 2002. 224 p. Russian.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Morphologia
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
Автори, направляючи рукопис до редакції журналу «Morphologia», погоджуються з тим, що редакції передаються права на захист і використання рукопису (переданого до редакції матеріалу, в тому числі таких об'єктів, що охороняються авторським правом, як фотографії автора, малюнки, схеми, таблиці і т.п.), в тому числі на відтворення в пресі і в мережі Інтернет; на поширення; на переклад рукопису на будь-які мови; експорту та імпорту примірників журналу зі статтею Авторів з метою поширення, доведення до загального відома. Зазначені вище права Автори передають Редакції без обмеження терміну їх дії і на території всіх країн світу без обмеження.
Автори гарантують, що вони мають виняткові права на використання матеріалів, переданих до редакції. Редактори не несуть відповідальності перед третіми особами за порушення гарантії, надані авторами. Розглянуті права передаються до редакції з моменту підписання поточної публікації для публікації. Відтворення матеріалів, опублікованих в журналі іншими особами та юридичними особами, можливе лише за згодою редакції, з обов'язковим зазначенням повної бібліографічного посилання первинної публікації. Автори залишають за собою право використовувати опублікований матеріал, його фрагменти і частини для навчальних матеріалів, усні презентації, підготовку дисертації дисертації з обов'язковою бібліографічною посиланням на оригінальну роботу. Електронна копія опублікованій статті, що завантажується з офіційного веб-сайту журналу в форматі .pdf, може бути розміщена авторами на офіційному веб-сайті їх установ, будь-яких інших офіційних ресурсах з відкритим доступом.