Методичні рекомендації з підготовки до практичного заняття по терапевтичній стоматології.

Автор(и)

  • E. A. Dmitrieva ГУ «Днепропетровская медицинская академия МЗ Украины», Україна

DOI:

https://doi.org/10.26641/1997-9665.2015.2.95-98

Ключові слова:

практичне заняття, методичні рекомендації, педагогічні технології

Анотація

У статті висвітлені основні підходи до підготовки практичного заняття з терапевтичної стоматології, представлені методичні рекомендації підбору і систематизації навчального матеріалу. Акцентована увага на ролі практичного заняття в навчанні як одній з основних форм одержання і закріплення студентами теоретичних знань, практичних умінь та навичок.

Посилання

Loznitsa VS. [Psychology and pedagogy: the main provisions]. Kyiv: EksOb; 2000. 304 p. Ukrainian.

Zagvyazinsky VI. [Didactics of the higher school: the text of lectures]. Chelyabinsk: CPI; 1990. 95 p. Russian.

Udod AA., Kosareva LI, Pervak MB. [The Bologna Process and dental education in Ukraine: problems and prospects-lane]. Visnyk stomatologіi. 2006;1(51):112-5. Russian.

Nazarova TS. [Learning Tools (technology of development and use)]. Moscow: Publishing House of URAO; 1998. 204 p. Russian.

Fokin YuG [Teaching and training in higher education: methodology, objectives and content, creativity]. Moscow: The publishing center "Academy"; 2002. 224 p. Russian.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті