Лекції у системі медичної освіти сьогодні. Бути чи не бути… Ретроспективний погляд

Автор(и)

  • K. I. Dyagovets ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Ukraine
  • I. V. Tverdokhlib ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.26641/1997-9665.2016.2.99-105

Ключові слова:

сучасні лекції, гістологія, медична освіта, реформування

Анотація

З метою визначення поточної необхідності та форми подачі лекційного матеріалу з гістології у системі медичної освіти було проведене соціальне опитування серед випускників ДЗ «ДМА МОЗУ» останнього десятиріччя. Встановлена ретроспективна думка свідчила про необхідність лекцій з гістології сьогодні та можливість змін форми їхньої подачі. Визначені ознаки трансформації сучасного студента та поступове приєднання його до загального інформаційного простору.

Посилання

Prober CG, Heath CN. [Lecture halls without lectures]. Engl J Med. 2012;366:1657-9.

Means B, Toyama Y, Murphy R, authors; Goodwin D, editor: Evaluation of evidence-based practices in online learning: A meta-analysis and review of online learning studies. Washington DC: Science and Health Publications, Inc.; 2009. 66 p.

Sulaieva ON. [What factors determine the efficacy of histology learning in medical university?]. Morphologia. 2015;9(3):9-127. Russian.

Flexner A, author : Medical Education in the United Sates and Canada. Washington DC: Science and Health Publications, Inc.; 1910.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті