Від чого залежить якість навчання студентів з гістології у медичному університеті?

Автор(и)

  • O. N. Sulaieva Запорожский государственный медицинский университет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.26641/1997-9665.2015.3.127-129

Ключові слова:

проблемне навчання, фундаментальні дисципліни, гістологія

Анотація

Реалії сучасної медицини вимагають перегляду змісту та форм навчання, у першу чергу, при вивченні фундаментальних дисциплін, зокрема гістології. В роботі проаналізовані фактори, які визначають ефективність вивчення гістології у медичному університеті. До них відносяться: 1. Використання принципів проблемного навчання, що забезпечує клінічну мотивацію та інтерес студентів до вивчення гістології. 2. Реорганізація системи підготовки компетентних педагогів-морфологів. 3. Стимуляція у процесі навчання асоціативного і логічного мислення. 4. Формування сприятливого середовища навчання що передбачає не тільки психологічний комфорт та задоволеність процесом та результатом навчання, а й максимальну індивідуалізацію навчального процесу.

Посилання

Barinov EF, Sulaieva ON. [Optimization of learning process management: from theory to realization]. In [International collaboration in Education under globalization; 2012 September 13-15, Alushta-Foros]. 2012. P. 13-17. Ukraine.

Kovalchuk LYa, Pashko KO. [Medical education in Ukraine and Bologna process: reality and ways toward European education]. Medychna osvita. 2005;(2):21-4. Ukrainian.

Pavlova OM, Bykov VL. [The principle of feedback in optimization of the method of teaching the course of histology, cytology, and embryology]. Morfologiia. 2003;123(1):84-6. Russian. PMID: 12741119

Sikorskiy P.I. [Theory and methodology of differential teaching]. Lviv: Vyshcha shkola; 2000. 314 p. Ukrainian.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті