Від чого залежить якість навчання студентів з гістології у медичному університеті?
DOI:
https://doi.org/10.26641/1997-9665.2015.3.127-129Ключові слова:
проблемне навчання, фундаментальні дисципліни, гістологіяАнотація
Реалії сучасної медицини вимагають перегляду змісту та форм навчання, у першу чергу, при вивченні фундаментальних дисциплін, зокрема гістології. В роботі проаналізовані фактори, які визначають ефективність вивчення гістології у медичному університеті. До них відносяться: 1. Використання принципів проблемного навчання, що забезпечує клінічну мотивацію та інтерес студентів до вивчення гістології. 2. Реорганізація системи підготовки компетентних педагогів-морфологів. 3. Стимуляція у процесі навчання асоціативного і логічного мислення. 4. Формування сприятливого середовища навчання що передбачає не тільки психологічний комфорт та задоволеність процесом та результатом навчання, а й максимальну індивідуалізацію навчального процесу.
Посилання
Barinov EF, Sulaieva ON. [Optimization of learning process management: from theory to realization]. In [International collaboration in Education under globalization; 2012 September 13-15, Alushta-Foros]. 2012. P. 13-17. Ukraine.
Kovalchuk LYa, Pashko KO. [Medical education in Ukraine and Bologna process: reality and ways toward European education]. Medychna osvita. 2005;(2):21-4. Ukrainian.
Pavlova OM, Bykov VL. [The principle of feedback in optimization of the method of teaching the course of histology, cytology, and embryology]. Morfologiia. 2003;123(1):84-6. Russian. PMID: 12741119
Sikorskiy P.I. [Theory and methodology of differential teaching]. Lviv: Vyshcha shkola; 2000. 314 p. Ukrainian.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Morphologia
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), яка дозволяє іншим особам вільно поширювати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи в цьому журналі.
Автори, направляючи рукопис до редакції журналу «Morphologia», погоджуються з тим, що редакції передаються права на захист і використання рукопису (переданого до редакції матеріалу, в тому числі таких об'єктів, що охороняються авторським правом, як фотографії автора, малюнки, схеми, таблиці і т.п.), в тому числі на відтворення в пресі і в мережі Інтернет; на поширення; на переклад рукопису на будь-які мови; експорту та імпорту примірників журналу зі статтею Авторів з метою поширення, доведення до загального відома. Зазначені вище права Автори передають Редакції без обмеження терміну їх дії і на території всіх країн світу без обмеження.
Автори гарантують, що вони мають виняткові права на використання матеріалів, переданих до редакції. Редактори не несуть відповідальності перед третіми особами за порушення гарантії, надані авторами. Розглянуті права передаються до редакції з моменту підписання поточної публікації для публікації. Відтворення матеріалів, опублікованих в журналі іншими особами та юридичними особами, можливе лише за згодою редакції, з обов'язковим зазначенням повної бібліографічного посилання первинної публікації. Автори залишають за собою право використовувати опублікований матеріал, його фрагменти і частини для навчальних матеріалів, усні презентації, підготовку дисертації дисертації з обов'язковою бібліографічною посиланням на оригінальну роботу. Електронна копія опублікованій статті, що завантажується з офіційного веб-сайту журналу в форматі .pdf, може бути розміщена авторами на офіційному веб-сайті їх установ, будь-яких інших офіційних ресурсах з відкритим доступом.